Netflix prestane fungovať na niektorých zariadeniach Samsung od 2. decembra 2019, SITA

Streamovací platforma Netflix čelí v posledních měsících obrovským problémům s neaktivními účty, jejichž předplatné bylo opětovně spuštěno bez vědomí majitelů účtů.

Společnost tvrdí, že za tyto problémy mohou hackeři, kteří z databází získali údaje o uživatelích, informuje BBC.

Za tyto vážné komplikace však může z jisté míry i samotný Netflix, který si po zrušení předplatného každého uživatele ještě 10 měsíců uchovává všechny faktury a informace o platebních kartách z důvodu, aby byla případná obnova předplatného pro tyto uživatele jednodušší a rychlejší.

 

K údajům se však dostaly i hackeři, kteří si na účtech uživatelů slušně přivydělávají. Ti pozornější bývalí předplatitelé Netflix si všimli, že po zrušení jim společnost po pár měsících znovu začala účtovat předplatné a to hned ten nejvyšší možný balík, informuje TechNadu. Poškození, kteří se chtěli do služby Netflix přihlásit, aby si celou situaci prověřili, se však již do svých účtů nedostali.

Útočníci totiž kompletně změnily jejich přihlašovací údaje a takové účty následně prodávali přes různé stránky za zlomek ceny reálného předplatného. Netflix se k této situaci vyjádřil tak, že pokud uživatel, kteří si nežádá, aby byly jeho osobní údaje uchovávány po dobu dalších 10 měsíců od zrušení odběru, odešle společnosti mail s touto žádostí, všechny jeho údaje budou kompletně smazány. Uživatelé, jejichž údaje byly zneužity, se také mají okamžitě obrátit na Netflix formou mailu. Napadené účty budou okamžitě zrušeny a finanční prostředky poškozeným lidem vráceny. Poškození uživatelé se však stěžují na to, že Netflix snahu o vrácení peněz neprojevuje.

0
Uložit článek
Komentovat ( 0 )