Obrovské úspěchy americké továrny na zábavu se však netýkají pouze filmového plátna, ale i televizních obrazovek. Nová streamovací služba Disney Plus je totiž obrovským úspěchem, který korunuje nový seriál z univerza Star Wars, The Mandalorian. Ten je podle Metro nejžádanějším seriálovým produktem současnosti, čímž z trůnu sesadil známou konkurenci od Netflix.
Seriálová novinka, která patří k největším tahákům nově spuštěné streamovací služby Disney + ukazuje, jakou obrovskou fanouškovskou základnu má značka Star Wars. Již před premiérou seriálu se o The Mandalorian mluvilo jako o možném hitu, že se z něj stane nejžádanější televizní produkt současnosti však čekal jen málokdo. Především, když byl seriál spuštěn teprve nedávno a odvysílány zatím byly pouze tři epizody.
Společnost Parrot Analytics, která ve Spojených Státech patří mezi lídry v oblasti zpracování a analýz dat televizních seriálů a streamovacích služeb, se totiž podělila o své aktuální zjištění. Jak informuje Slashfilm, Parrot Analytics se nezabývá pouze sledovaností, ale také monitorováním sociálních sítí, článků a fór, na kterých sleduje klíčová slova a divácký zájem o televizní seriály.
Donedávna poptávky diváků kraloval známý mysteriózní seriál od Netflix, The Stranger Things, který se na čele žebříčku držel úctyhodných 21 týdnů od premiéry své třetí série. Momentálně se však zraky televizních fanoušků upírají k novince od Disney, po níž podle Parrot Analytics nyní prahne až 100 milionů diváků. Při Stranger Things se číslo pohybuje kolem 81 milionů.
Cifra samozřejmě neznamená, že seriál na Disney Plus sleduje sto milionů diváků, na což nakonec upozorňuje i samotná analytická společnost.
Poptávka představuje hodnotu, kterou si nelze zaměňovat se skutečným počtem předplatitelů. Číslo znamená výrazný náznak toho, že seriál ze světa Star Wars vede k velkému množství nových předplatitelů nedávno spuštěné služby Disney +.
Zdá se, že Netflix ve formě Disney Plus našel mimořádně silného protivníka. Už v první den dostupnosti totiž měla služba 3,4 milionu předplatitelů a za následujících 24 hodin se toto číslo podle Slashfilm rozšířilo o dalších deset milionů.
Na jaké cifře se počet platících zákazníků ustálí momentálně nevíme, souboj mezi streamovacími giganty je však v plném proudu a bude zajímavé sledovat, kdo z něho nakonec vyvázne jako vítěz.