Logo nejznámější sociální sítě Facebook je každému dobře známé. Společnost však představila zcela nové logo, které bude lépe odrážet jeho identitu, respektive bude reprezentovat i další aplikace, které pod něj spadají.
Jak informuje portál Fontech, který čerpá informace z The Verge, nezvyklé logo společnosti ji má oddělit od hlavní aplikace a bude ho používat při všech svých sociálních sítích a aplikacích. Setkat byste se s ním mohli již během několika týdnů.
Aplikace Facebooku se ale nemění a její design zůstává stejný. Nové logo je jednoduché a střídají se v něm barvy, které jsou charakteristické pro ostatní sociální sítě společnosti. Nové logo Facebooku uvidíme například při přihlašování do Instagramu, kde logo bude v barvách typických pro Instagram.
Facebook has a new corporate brand logo!
👍| 👎 ? https://t.co/5dwmgXKNjA pic.twitter.com/7YbIBqUBw3
— Matt Navarra (@MattNavarra) November 4, 2019
Cílem změny loga má být připomenutí, že Facebook zastřešuje i další aplikace a produkty. Pod Facebook totiž spadá kromě aplikace Messenger i populární komunikační nástroj WhatsApp, sociální síť Instagram a projekty Oculus, Workplace, Portal a Calibra.